måndag 17 augusti 2009

JAG ÄR FAKTISKT INTE VÄRST =)

Var och hyrde två filmer igår, första filmen som vi kollade på igår var
"HOPPLÖS OCH HATAD AV ALLA"
Ja vad ska man säga.. Skönt att se att någon beter sig värre än mig själv och dessutom står för det *haha*

En relativt rolig film men många inslag av pinsamheter som han inte ens bryr sig om att förklara, utan låter det vara som det ser ut. Ja säger jag bara.. ibland låg jag helt dubbelvikt av skratt och andra stunden helt förvriden av irritation över hans dåliga omdömmen. *hehe* och såklart den där förbaskade kärleken som ska vara med i alla filmer...
Vet inte riktigt om jag tyckte filmen var bra egentligen, men igår var den ett säkert kort och jag skrattade gott åt honom!
Nästa film kommer ikväll...
Idag har jag varit ute och röjt med röjsågen.. Fint blev det iallafall, trotts att man blir RÄTT sne varje gång den stannar av helt omärkliga själ.. blö!
Bilen, den underbara älskade, vill sig inte heller.. den ville absolut inte starta igår kväll, så nu sitter den och laddar sig inför resan till Berit imorgon.
Näe nu ska jag tänka ut en aktivitet för eftermiddagen med Åsa!
Kram banan!

Inga kommentarer: