söndag 13 september 2009

IDAG VAR DET DAGS FÖR PARNING

Igår blev en riktig lyckad dag! Mer om Kennelträffen kommer när jag fått in alla bilderna =D

Idag har jag varit med Chrille på Öströö och byggt upp en 25x25 meter stor fålla till Peter Nilsson kursen som kommer vara nu måndag, tisdag och onsdag. På onsdag ska jag dit med mina illbattingar Buy och Buck...


I förmiddags blev det också PARNING!! Idag tyckte Brorsan det var dags och Busy stod som en klippa. Någon mer parning ska det förhoppningsvis bli de närmaste dagarna och sen är det bara att vänta och hålla tummarna!!

Snart ska jag iväg till klubben för att träna lydnad med Buy.. Åsa och Bita är förstås också med ;)
Idag ska vi försöka filma lite med, har ingen filmkamera då min bror har den, men får testa med "fyllekameran".

Hej hopp galopp!

Inga kommentarer: