tisdag 13 oktober 2009

WROOOOOOM

Tiden går fort när man har roligt.....

Tack alla som har gratulerat min finaste Buck!! =D


Igår var jag med Lina inne i staden och kolla lägret, inga mössor i den stan som passade mig inte ;) Sen var det jobb... KALLT!

Efter jobbet var det dags för agilityträning med melvin igen. En agilityklass bana sattes upp i dag, med rätt många fällor. Men Melle-Pelle sprang den helt felfritt =D Alla kontaktfält satt kanoners *weho*!!! Sen blev det en snabb lydnadsträning med Buy.

Idag har jag och mormor varit på Ge-Kås och fått shoppat loss sen kom Ibbe hit för privatträning på tjurarna. Fy jädans vad Kastor gick bra idag!!!
Buck och Buy fick turas om att hjälpa till med att ställa ut djuren för hämt... Buy har en riktigt härlig attityd med nötkreaturen och tror fasiken jag ska försöka hinna träna en sväng med henne imorgon om jag hinner.

Sen gick färden vidare för mig och Becka till Sarah som köpt nytt hus och är i renoveringstagen för fullt + att hon dagen till ära fyllde hela 25 år.. så GRATTIS igen!

Imorgon jobbar jag heldag.. så ikväll ska jag försöka få upp så mycket värme som möjligt, för fy jädans vad kallt det är ute.. särskillt vid morgonmjölket för sånna lättfrusna människor som mig..

1 kommentar:

Lina sa...

Jodå du passade i alla mössor*Hihi* Hittade du ingen på Gekås*ler*

Lina vill oxå se Josse valla me vovvsarna :) :)