måndag 6 september 2010

FULL RULLE

Igår var vi och tävlade på Göteborgsavdelningen i lydnad.
Åsa och Fajta slog till med 295 poäng i Elitklass dock med en stor miss på gå-runt-rutan, GRATTIS!!

Jag hade visst fått med mig fel hund verkade det som, den Buy jag hade med mig har jag nog aldrig träffat innan - helt otroligt slö och oengagerad + att 0:a sättandet. Jaja sådana dagar kommer väl också antar jag....

På kvällen kom Camilla och vallade ihop med mig och Anna kom också förbi. Först tränade vi hämt på fåren och sen tränade vi på nöten.
Det blev full rulle för mig då jag tränade inte mindre än med 5 hundar, herrejisses... Tillochmed gamla Busy var ute.

Bita slog till med ett snyggt första hämt, så nog ska vi oss kunna testa på ett vallhundsprov på Öströö.


Till helgen åker jag, Anna och Camilla ner till Nöt-SM, ska bli så jäkla kul!

Får också passa på att sen-GRATULERA Sven Norling och hans Busyborder Kelpie som i juli tog 1:a pris i lydnadsklass 1 med hela 195,5 poäng. GRATTIS!

Inga kommentarer: