onsdag 1 december 2010

VÄNTAR OCH VÄNTAR

Nu har Frodo åkt hem till sig och Bita har blivit parad både igår och idag också.. Nu är det bara att invänta valp-syntom hos henne =) Även om det inte är det enklaste på unga tikar, dom håller sin fina ungdomliga form näst intill till det sista!

Busy hon frossar i mat, ligger i sängen och bara tjockar till sig.. inte många veckor kvar nu!!

Nu för tiden bor jag för första gången i mitt liv alldeles själv, så jäkla skönt =D Kompisen flyttade ut för några dagar sen. Så ett hundrum ska bli till.. Helst INNAN Busy valpar..
Det kommer ju finnas valpar i hela huset om 8 veckor förhoppningsvis ;-P

1 kommentar:

bc owner sa...

Busy är som min gamla Embla när hon var dräktig. hahaha
Hon var också den som åt och gottade sig hela dräktigheterna igenom.=) Helst hade hon nog sett att jag serverade henne maten på soffan och matade henne med gaffel. hihi

Visst är det roligt att ha en hel drös med valpar i huset... tills de blir mer än lovligt rörliga. hahaha
Den värsta kullen jag haft var den senaste. Det var bara två valpar men det kändes banne mig som om de vore 22st. Har aldrig varit med om värre ligister och vandaler.
De andra hundarna och katterna tog skydd vart de kunde för att komma undan.
Den ena valpen bor hos mina föräldrar och varje gång Kate träffar henne så visar hon tydligt sitt missnöje över att träffa den lilla 'råttan'.
ALDRIG mer en liten hund sen efter den dagen Embla inte finns mer.
Det får bli Border collies för hela slanten!=)

/Jenny