lördag 5 februari 2011

NYTT RESMÅL

Meningen var att jag, Åsa och Smilla skulle åka till Egypten i slutet av Mars... Men eftersom dom är så oerhört sams i detta land är alla flyg inställda - Vilken tur man kan ha va! Har inte varit utomlands på 5 år och när resan väl är bokat blir det värsta typ krigen i landet *humpf*

Men men vi är inte ensamma om detta, och om jag ska vara ärlig hade jag aldrig vågat åka dit som det är nu!
Så nya planer har har farit runt i våra hjärnor och bästa alternativet efter Egypten blev Kap Verde (kunde ju bara inte släppa Afrika ;-P)

Så nya resmålet blir alltså Kap Verde:




Ser väldigt härligt ut!!
Sista mars åker vi :-)
Härligt att ha något att längta till nu när vädret är fruktansvärt i vårat land....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhh, vad härligt!!! Ser underbart ut!!! Kramis Marcela

Åsa sa...

I tanken ligger jag redan där i en solstol!!

Anonym sa...

hahaha, ja och jag ligger kvar i min, i tanken!!!/Marcela

Camilla Svenäng sa...

Vädret är i sanning hemskt här nu! :-(

Ha en underbar semester!