måndag 2 augusti 2010

TÄVLAT AGILITY IGEN...

I helgen har det varit agilitytävlingar i Halmstad.

Lördagen:
Melvin går super och tar sig runt med 0 fel i agilityklass 1 och tar sin sista pinne i den klassen, placerar sig 2:a i klassen och blir uppflyttad till agilityklass 2 =D

Sen stressar jag mig igenom agility 2 large med Busy och 5 fel och en disk med Melvin som återigen gör ett super lopp i hoppklass 2.

Sen hem i 320 för att sen fira födelsedagen på Ästad bondgård med Fångarna på Gården och spa bad efteråt. SUUUPER duper trevligt, lyckat, jobbigt och gött! Dessutom så VANN mitt lag ;p

Söndagen:
Ont i HEEELA kroppen - träningsvärk i precis varje muskel jag äger och har efter födelsedagsfirandet.
Men tävlingsdag igen =D
Kan sammanfatta denna dagens tävling i att hundarna gick rikitgt riktigt bra - jag riktigt riktigt kass. 3 fina disk dagen till ära. Men vad gör väl det när lilla Melvin gasar som 17 och är jäkligt grym att köra just nu!


På lördagen vann Melvin ett presentkort hos agilityfotograf på plats, så varsin bild på Busy och Melvin fick jag =D Dom kommer upp här så fort jag får dem!


I veckan blir det högtrycks träning med Buy i lydnad - På söndag är det dags för tävling i Jönköping =D

Inga kommentarer: