onsdag 30 mars 2011

KAP VERDE

Inatt åker jag, Åsa och Smilla iväg på semester! Det ska bli otroligt skönt med soooool och bad efter denna förbannade vinter (Inte direkt något stort vinter-fan, och NEJ inte ens snön eller "icke lera" indragandes av hundarna får mig att se fördelarna i det...)

Det var 5 år sedan sist jag var på solsemester, så helt klart på tiden igen!
Det ska bli kul och roligt även om jag känner mig väldigt splittrad till att lämna hundarna..
Jag VET att dom kommer ha det bra hos sina stand-in mattar och hussar, men känns ändå vemodigt.
Buy har jag aldrig lämnat mer än högst 2 dagar i rad i hela hennes liv.. och Zork är ju så liten...
Buck och Busy ska vara kvar här hemma hos pappa så dom ska väl ha det som "vanligt" och Melvin ska till grannen och umgås med hans Drever tik - så han lär ju inte ens sända mig en tanke, tjej tjusaren ;-p *haha*

Buy ska bo hos Anna, Sture och lilla Rut och Zork ska bo hos Albin och hans gegantiska berner sennen ungtik = mycket leka!

Fram tills jag kommer hem så ger jag er en bild på lille Zork i påsk outfith =D



Så där ja, Afrika och Kap Verde - Here we come!!
Hemma igen nästa fredag den 8:e april!

1 kommentar:

Anonym sa...

Herre gud!!!!!!!!!! Vad söt han är:))) Ha en underbar resa och tänk på alla hundpussar Du får när du kommer hem i stället, det kommer att gå jättebra!!! Njut och ät gott!
Här hemma funkar allt super, och Mr Månster har varit med på jobbet idag för första gången:)
Kramis Marcela