fredag 8 april 2011

BACK HOME!

Efter en veckas HÄRLIGHÄRLIGHÄRLIG semester är vi nu hemma i kalla Sverige igen...
Vi hade det faktastiskt bra, med ledordet - No Stress! i landet så kan man lugnt säga att vi tog det lugnt. Det var ett ruskigt lyxigt hotell vi bodde på fuuuullt med människor som passade upp oss hela tiden.
Maten var gudomligt god och fräsch och man kan inte direkt påstå att man någonsin kände hunger under denna vecka... snarare tvärtom...


En av entréna på hotellet


En del av stranden


Baren i polen med FRI dricka heela tiden








En av gatorna i Santa Maria


Det bästa glass stället på ön, och det kan jag hålla med om!


Göllig gatuhund :-)


Strandens bar öppnades med musik och dans


Det var rätt höga vågor


i bakgrunden skymtar man en av vulkanerna på ön


Fri sprit ;-P


strand så långt ögat kan nå

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!

Jag heter Stephanie och håller på att skriva ett arbete om gatuhundar. Såg bilden du hade tagit på en gatuhund som ligger och sover! Väldigt söt! Så jag undrar om jag skulle kunna få använda den i mitt arbete? Kommer i så fall skriva dig som fotograf, såklart! ;)

Hälsn.
Stephanie
(stephaniesjodin@hotmail.com)

busyborder sa...

Ja visst det går väl bra!