söndag 22 juli 2012

TÄVLAT OCH FÅREN PÅ VÄG

I helgen har det varit dags för nöttävlingar igen, i Skåne!

Denna gången hade jag sällskap av både mina föräldrar och Joel :-)
Jag tävlade med både Buy och Camillas hund Busyborder Kira då hon hade fått förhinder.
Kira är en riktigt duktig hund på alla sätt och vis så det var väldigt kul att få känna på hennes tävlingsmode!

Över lag är jag väldigt nöjd med båda hundarna båda dagarna :-)

I lördags kom Kira 5a och Buy hann inte med sin delning efter en del strul.
I dag söndag kom Kira 4a och Buy 5a på samma poäng ;-P

På torsdag och fredag är det dags för årets sista nöttävlingar för min del innan SM, ska bli skönt faktiskt.. Det har varit mycket ett tag nu.


Imorgon kommer ett till gäng tackor hem hit och förhoppningsvis hämtas det fler på tisdag... Ska bli kul att få igång allt :-) Vi börjar detta år med 25 stycken sen ska det utökas allt eftersom!
Det är härligt att ha flyttat till egen gård!!

Inga kommentarer: