söndag 19 augusti 2012

ANDRA DAGEN AGILITY

Andra dagen på agilitytävlingarna i Kungsbacka är över.
Jag är nöjd över min Zork :-)

I första klassen fick vi tyvärr 10 fel på slalom ingången...
Han kom i för hög fart och missade andra porten! Sen krånglade ja till det för honom.

Film på det loppet kommer här:


Sen var det ju lite andra släktingar på plats ;-P

Som Busy Border Ådi och Johan!




Och Kozagans Iza efter min Svarthalls Buck!





I hoppklassen gick Zork som ett skott, dock var jag helt borta...
Men han klarade "svårigheten" ypperligt bra! Dock slarvade han bort en port i mitten av slalom, eftersom det var näst sista hindret brydde jag mig inte om att göra om utan fortsatte i mål - Disk.



Summan efter helgen - 
Nöjd över hur duktig Zork faktiskt är, han har överbevisat mig i alla lopp under hela helgen :-)

Inga kommentarer: