måndag 8 oktober 2012

KLUBBMÄSTERSKAP


I lördags var det dags för KM i fårvallning.
Zork skulle göra sin första start och kännas av lite innan VP och IK1 till denna helgen!

Jag är nöjd med min lille hund, han löd bra och ända missarna på banan stod jag för.
Vi tog oss runt på 87 poäng och en 3:e plats, ETT(!!!) poäng från 1:an och 2:an!
Trotts en missad fråndrivnings grind...

Första platsen tog min pappa med Iza och andra platsen knep Anna med Rut (Zorks syster) båda på 88 poäng med vinst för pappa pga bättre hämt poäng.

Det kom hela 14 stycken och medverkade, väldigt kul med både gamla och nya ansikten!

Nöjd med min lille vovve :-)



I går, söndag, var det dags för KM i agility.
Vi var inte alls synkade jag och Zork.. både i aility- och hoppklass diskade vi oss på töntiga missar.
Så idag har jag varit ute och tränat!! Nu ska det inte fegköras mer.. nu ska det vara fart på mig, undrar hur länge jag orkar ;-P


Inga kommentarer: