fredag 18 januari 2013

BRAVO PÅ BESÖK

(Bilden är tagen i somras när Bravo tändes på får.. så jo.. Snön har kommit hit med nu!)

Igår var Bravo och hans matte Monica här och drillades i vallning!
Jag har inte sett Bravo på några månader varken kroppen eller i vallningen, och gud vad han hade ändrat sig. Från att vara en liten tanig småpojk till en fullt fokuserad och allvarlig arbetshund! Det är så jäkla coolt att se förändringarna på de små till stora "vuxna" individer med bra tankar bakom skallbenet.  Dessutom vettiga tankar ;-P


Och återigen kommer tankarna tillbaka, som dom alltid gör när jag får se en av mina egen uppfödda - 
VARFÖR sålde jag denna hund...

1 kommentar:

Hanna sa...

Hejsan, måste bara börja med att säga att jag verkligen tycker om din kennel och dina hundar :) Men tänkte bara säga att jag försökte skicka ett mail till dig om valp planer med det går inte fram. Så om du har en ny adress så får du gärna skriva den här så jag kan skicka mailet. (Visste inte vart jag skulle skriva så skrev här ) / Hanna