söndag 13 juni 2010

ÅRETS ANDRA START I IK1

I dag har jag och Buck varit i väg till Småland för vår andra start i IK1 för detta året.

Sadlat om från nöt till får denna helgen alltså...

Buck gick riktigt bra, löd fint osv.. Synd bara att jag ska va så jäkla okoncentrerad, tappade lite onödiga poäng på ren regelmässiga fel, som jag borde komma ihåg!! Men men jäkligt nöjd är jag med hunden ;P

87 poäng, 1:a pris och en 4:e placering totalt!!!
Vår kommentar från domaren löd: Jobbar med stort självförtroende och pondus! Skulle behöva lite öppnare flanker.

Haha, lite öppnare flanker - JA TACK! Det och hämtet blir helgens mål...

DUKTIGA DUKTIGA BUCK!!!!

3 kommentarer:

Åsa & Bråkstakarna sa...

Ni är bara så himla bäst att man inte tror det är sant!!

VÄRLDENS STÖRSTA GRATTIS

Camilla sa...

Bockar och bugar för bästa Buckmannen och matte!

Bettan sa...

Att jag nu ångrar att jag inte åkte och tittade på valltävlingen. Så du kunde fått träffa Chippen. Men grattis till placeringen :)