söndag 27 juni 2010

KM FÅR OCH FÖDELSEDAG

Idag har jag och pappa varit iväg på Klubbmästerskap på får nere i Laholm.

Vi fick strålande fint väder =D Och en kul liten bana med 10 lamm i varje grupp.
Pappa, Anna och jag hade redan i fredags på midsommar partyt lagom runda under fötterna bestämt att vi skulle ta de första 3 platserna iår... Nu var det upp till bevis..........

Och vad vi lyckades =P

Resultatet blev:
1. Pappa/Brorsan
2. Anna/Sture
3. Jag/Buck
4. Pappa/Pim
5. Jag/Buy

Totalt var vi 11 ekipage.
Jag som inte ens visste om jag skulle starta Buy, men hon visade sig gå riktigt fint och passade fåren väldigt bra!


Idag dagen till ära så fyller ju jag år också... HELA 24 år blir jag *pust och stön*

3 kommentarer:

Anna - med hund i hälarna sa...

Grattis till både det ena och det andra!

Anna och Grym

UlricaA sa...

GRATTIS till dom fina placeringarna, vi hann ju i tid att se dig men Hanna blev ju klart lite besviken att vi inte hann se brorsan....men men kommer fler tåg. Hoppas din födelsedag har varit jättekanon!!!!och att ni fick lekt roliga lekar :O)
Kramar Ulrica

Jennie och Exxa sa...

Grattis! Imponerande att vara så ung och redan ha egen kennel! :)