tisdag 8 juni 2010

GULDFISK...

Tiden går alldeles för fort just nu, datorn får sig inte många titt!

Men jag får göra ett sånt där "komma tillbaka en snabbis" inlägg...

Hundarna har inte heller fått mycket träning sedan senaste tävlingen, utan bara blivit fysträning med simning osv.
Men idag kände jag mig illa tvingad att träna på fåren med Buck, på söndag är det dags för IK1 i Småland med honom. Jag säger bara pust och stön... Ibland kan man undra om man någonsin tränat den hunden under hans 6 åriga liv! Visselsignalen åt höger betydde visst ingenting numera, samma gällde stanna kommandot... puh...

Nästa vecka är det ÄNLIGEN dags för MH med Melvin, ska bli rikitgt roligt faktiskt! Sen på fredag far jag och Anna upp till ungdomsläger i vallning i Karlstads trakten under helgen. Samtidigt så tävlar Åsa och BusyBorder Fajta SM i Lydnad, önskar VÄRLDENS STÖRSTA LYCKA TILL!!

Inga kommentarer: