söndag 22 januari 2012

HÄR VAR DET FART


Nu har Mr Månster åkt hem till sin älskade familj igen!
Han har varit en alldeles perfekt hund att ha på "dagis", dessutom är väl inget roligare än att få följa en egen uppfödd på så nära håll och under en sån lång tid.. Speciellt när man fick den äran att få valla med honom också ;-P



Måste även passa på att GRATTULERA Bästa Anna med Grym till det 
SVENSKA LYDNADSCHAMPIONATET! Som de tog på en Elit tävling igår :-)
Kennelns andra champion!


Idag har jag fått fixat och trixat lite i mitt Place-to-be, hos Joel alltså...
Medans han var så duktig och grejjade med svinstallet som ska bli vårt nya får hus så har jag tagit fram en av mina skills, nämligen att tapetsera!


Så kontoret har fått sig en uppfräschning, från det här:
(Vilket verkligen var min stil.... hum...)



Till det här:
(Så ser det iallafall ut som att jag läser ;-P)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Så moro med oppussing! :D Det blir nok bra! Er det nytt hus på gården eller har du flyttet?

Hilsen fra Ami, Katie og Karina :)

busyborder sa...

Jag ska flytta till en annan gård, ska bli kul med eget :-)