måndag 19 april 2010

HÄSTBÖS OCH TÄVLINGAR

I lördags tävlade Anna med sin häst Izor på DM i skogskörning.
Första gången jag var med och kollade, det var rätt fräckt faktiskt... Buck som var med var mindre entusiastisk och undrade mest varför där inte fanns några får här inne i hagen och skogen...


Anna kom 2:a så GRATTIS till dig, slagen av sin far - Men det är väl så det är antar jag...
Samma gäller ju för mig...

Igår hjälpte jag till på vallhundstävlingen i Kungsbacka, jag var sekreterare och slapp all blåst ;) *hihi*
Satans så sugen jag blev på att tävla när jag satt där, och på söndag smäller det!!
Då kommer äntligen årsdebuten på IK1 för mig och Buck... efter 8 inställda tävlingar...
Men först på lördagen drar jag och Melvin till Kungälv för agilitytävling, debuten i hoppklass 2!

Guuud vad jag ska debutera till helgen.... ;P


Föressten!
Är det någon där ute som vet vart man kan köpa Gässlingar?
Jag skulle vilja skaffa ett litet gäng hit hem...

1 kommentar:

UlricaA sa...

Gå in på www.alternativ.nu och sätt ut en annons! Där finns!!!!!