lördag 2 januari 2010

ÅRET 2010

MIN tränings målsättning för 2010:

Jag ska fortsätta med samma taktik jag började med i höstas då allt släppte för oss på tävling...

Jag har även gamla och relativt nya träningskompisar som jag känner passar mig som handen i handsken till år 2010. Det är träningskompisar som jag känner puschar mig åt rätt håll och öppnar olika möjlighter hos mig och som får mig att vilja utvecklas tillsammans med min hund på ett bra och possitivt sätt. Och som dessutom vill se mig mer på tävlingsbanorna och hjälper mig sätta upp nya mål efter hur träning/tävling utvecklar sig ;P



Det är framför allt 2 av dessa träningskompisar som jag ska satsa min mesta tid ihop med detta året.. ni vet förhoppningsvis vilka ni är och hur mycket ni betyder för mig! Sen att ni har fruktansvärt bra hundar båda två blir ju inte sämre ;D

Jag ska såklart lägga all extrakrut jag har på att göra samma sak tillbaka!!


FÖR IHOP ska vi göra året 2010 till vårt absolut bästa år hittills!!

1 kommentar:

Åsa & Bråkstakarna sa...

Hehe.... fantastiska hundar faktiskt!!!