fredag 28 maj 2010

BUCK HÄMTAR IN KORNA

I onsdags när jag och Buck skulle ta in korna inför mjölket på morgonen klockan 05.00 var det så himla vackert - Betande kor i dimma och solen som snart skulle till att komma upp...

Det är sånna här stunder man ska ha med sig en "riktig" kamera! Men i brist på denna så blev det lite filmning istället, ni får stå ut med skaket på kameran när jag gick ;P *hihi*


Filmen fick en jäkla dålig kvalité på bilden när jag fick upp den på youtube.. *hum* men men får väl överleva detta då...

Imorgon far jag och Anna till Västraby för tävling med Buy och Buck i NN1... Hur detta nu ska gå?!
Jag lyckades med den fina bedriften i morse och stukade foten riktigt jäkla ordentligt - Så nu är det kryckhoppning för min del *blöööööö* Tur att det inte var agility eller lydnadstävling denna helgen ;) *hiiii*

Inga kommentarer: