onsdag 8 januari 2014

VÄLKOMNA

..Utländska gäster :-)

Nu har jag ordnat till det i bloggen!
Lite nytt in och gammalt ut.
En översättningsfunktion har tillkommit så nu ni från utlandet kan ni också förstå ;-)

Roligt nog är det med jämna mellanrum besökare från andra länder som är här och kollar.

Och även för er Svenskar så ska jag försöka bli bättre på att uppdatera.. Det får väl bli mitt mål för 2014.. Eftersom det är så populärt med mål i hundbloggar ;-9



Förra veckan var jag, Felix och Zork ute i skogen och kollade på de duktiga arbetarna! Många träd var det som föll i senaste stormen, över hundra träd låg ner och ett gäng till stod på sniskan!
Tuuuur att jag är mammaledig så jag slipper ;-)

3 kommentarer:

UlricaA sa...

Hur får du in översättningsrutan i bloggen???? hade ju varit guld...har vänner i både israel och på cypern som bokstaverar sig fram...

busyborder sa...

Jo Ulrica! Du går in där man kan ändra layout och lägger till en ny gadget, så finns den där att välja :-)

busyborder sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.