torsdag 12 november 2009

DET NÄRMAR SIG

Ja, nu är det inte många dagar kvar tills det blir valpar här på gården!

Busy har fått mjölk nu och då vet man att det är på G på riktigt, valplådan är insatt så nu är det upp till henne vilken dag hon vill sätta igång... jag hoppas dock med att hon kan vänta tills efter lördag så jag och Melvin kan åka o tävla i lugn o ro (Och NEJ, hon kommer inte lämnas ensam den dagen utan har en liten övervvakare som ringer mig direkt hon börjar bli valsjuk!)
Extra skönt är det eftersom tävlingen är i ett ridhus i Varberg, bara 3 minuter hemifrån!

Idag åker jag och Buysan till Åsa för lydnadsträning, sen blir det staden och Ge-Kås... Förhoppningsvis hinner jag med o köra några kontaktfält med Melvin också och en massage ska han få såhär någon dag innan tävling!

Inga kommentarer: