torsdag 19 november 2009

VINNAREN!

Glömde ju att utse vinnaren i antalet valpar tävlingen...

Jag tror dock att Busy och vinnaren har fuskat och talat bakom min rygg!!!
För det var ledaren i vår andra familj, Mårtensson-Nylander, som gick och gissade rätt... Busy har nog en förkärlek till den där Åsa och hennes hem, dessutom känner nog Åsa henne rätt bra efter alla dessa år vi har hållit ihop i vått och torrt. MEN att kunna gissa så bra är ju sjukt.. därför tror jag det var fusk på gång!

Åsa gissade alltså på 8 valpar, 3 hanar och 5 tikar.. och det var just vad det blev!!


Så GRATTIS! Äran och en hejdundrande hejjarklack i Stockholm på HUND 2009 blir det från mig!!

1 kommentar:

Åsa & Bråkstakarna sa...

Jag och Busy... ett vinnande team!!

Bättre pris i en tävling får man verkligen leta efter!!