torsdag 26 november 2009

HUR GÅR DET HÄR?

Gudars vad jag har blivit dålig på att uppdatera bloggen...


En liten snabb resumé kommer här iallafall! :D

Valparna växer och frodas, skäller gör dom med.. eller ja.. på G till att bli skall iallafall ;) *hihi* På tisdag är de 14 dagar och öppning av ögon dagar! Sen händer det grejer fort i valplådan vill jag lova.

Chip har kommit bra in i gänget här hemma, han bor numera ihop med mina hundar.. alltså de lata smekmånadsdagarna är över ;P Vi vallar ca. 2 pass om dagen på fåren och han tycker det är ett riktigt underbart liv. Han kommer arta sig till en riktigt bra vallhund om allt går som det ska!

Buy tränas i lydnad så fort lusten faller på. Ikväll efter vi hade haft styrelsemöte på brukshundklubben tog jag och Åsa ett härligt träningspass! Alla moment inför 2:an börjar arta sig rikitgt fint och den där tävlingslusten börjar infinna sig hos mig *härligt*


På söndag är det dags för lydnadsträning hos Andreas, ska bli spännande att höra vad han säger om min lilla Buysa.


Buck jobbar på som vanligt på mitt jobb som den förlängda armen (och benen) i ladugården..
och Busy.. ja hon är ju förståss den bästa mamman som timma ut och timma in får lyssna på sina barn som bara pratar strunt, äter och sover ;)

Inga kommentarer: