söndag 20 december 2009

HÄRLIGT MEN KALLT

En till helt underbar träningsdag idag = Ingen blåst, torrt på marken och uppehåll..
tyvärr är det kallt, men värmer man sig bara inne korta stunder imellanåt så gå det bra!


Chip är idag tillbaka i sitt rätta jag i fårhagen. Han gick bra på dagens pass och svarade fint på de "nya" gejjerna vi gått in på. Han har ett jäkla djuröga den hunden och är alltid cool lugn när han arbetar bakom djuren. Han får fortfarande för sig en del saker som han borde tänka bort, men med den lilla träning han har fått så är jag riktigt impad av mannen!


Nu ska jag träna ett litet trix med Melvin (har börjar träna in locket för att se om det är något vi kan ha användning för kanske eventuellt på balanshindret, den som lever får se!) och kanske hinner det bli ett lydnadspass med Buy innan jag och brorsan ska till Biltema och haffa fram grejjer till min -inte riktigt för tillfället hela bil!

Inga kommentarer: