söndag 6 december 2009

MYCKE NU!

Sådär ja! Äntligen tillbaka till datorn igen...

Hemsidan har blivit uppdaterad med lite valpbilder så gå in där och kika! (http://www.busyborder.se/)


I torsdags var jag resesällskap till Åsa - Tur och retur till Karlstad, rolig bilresa var det iallafall.. och vad gör man inte för Åsa som är så snäll jämt ;)

Fredagen var full med vallning. Chip får sina vallpass varje dag och man ser framsteg, härligt!

Gårdagen spenderades på klubben som arrangerade lydnadstävlingar, jag var så snäll och hjälpte till *hihi*

Ger ett STOOOORT GRATTIS till Åsa och Busy Border Fajta som gick och vann lydnadsklass Elit med 285 poäng, HÄRLIGT JOBBAT!!

Efter tävlingen stannade jag kvar och tränade ett pass lydnad med Buy.
Senare bar det iväg på Lussefest i Grimeton.


I dag har jag varit med på pappas vallhundskurs och tittat. Chip fick inte vallat så mycket, men visat upp sig lite granna och hämtat några rymmande får - som han skötte så fin fint!
Nu på seneftermiddagen har jag fotat alla valparna både enskillda kort och i hög.. *hiii*
De enskillda bilderna har jag inte fått redigerat färdigt, så det blir inte innan imorgon. Men de andra ligger som sagt ute på hemsidan.

Nu ikväll ska jag och Melvin iväg på agilityträning.

Avslutar med en bild på allra finaste Buck-man...

Inga kommentarer: