onsdag 16 december 2009

VALPARNA 4 VECKOR

Igår blev valparna hela 4 veckor gamla, guud vad tiden går fort!

Det var länge sedan det blev uppdatering här om valparna, ska ta och skärpa mig med detta!!

Dom har iallafall börjat äta och håller på att utforska världen... Samt gör de allt för att få sitta i mitt knä och bli klappade!!
Man börjar nu "känna" igen valparnas personligheter i olika släktingar på både mammas o pappas sida. Det är det jag tycker är absolut mest intressant med valpar, denna kullen blir extra rolig då jag har varit med på båda sidor av föräldrarna och sett dem + deras föräldrar, mor- och farföräldrar ända sedan de var valpar en gång i tiden.

Lite bilder på 4 veckors gullungarna!

Två av tikarna

Hane, hane & tik

Halvan-hanen

Tik

De 3 hanarna i kullen

Tik - som visst funkar som fotstöd för att komma upp i knät...

Tikar

Tik

Tikar

Tik

Tik

Hane

2 kommentarer:

Carina sa...

Gud va dem är söta! De växer så det knakar!
Hade bra

UlricaA sa...

Jättesöta!!!!!!! Den jag har kikat på är ju helt sockersöt....åååååååå vad vi längtar!!!!!
ha en jättego helg så syns vi på måndag!
Kram Ulrica