fredag 18 december 2009

TRÄNA PÅ BÄÄNA

I förmiddags var jag och klippte mig, ändrade tillochmed frisyr så här i juletid! Inte så värst stor skillnad, men ändå ;)

När jag kom hem klädde jag på mig alla kläder jag äger o har (NÄE jag är INTE alls frösen av mig!) och tog ut fåren på den stora åkern för att träna Buck o Chip. Ville kolla av lite vad som skulle tränas på imorgon när Camilla och Kira kommer hit. Nu jäklar ska det bli andra bullar av och sättas lite mål för min träning.

Så imorgon ska jag och Buck träna Fösningen - vinklarna samt raka drivningar + göra något hämt nu när jag får håll-hjälp.

Chip ska träna - Drivningar, hämt och jag ska äntligen få tummen ur och börja med Fråndrivningen.


Så Camilla, hinner du läsa detta så påminn mig om jag glömmer något!!

Min finaste Buck (Bild tagen i somras)


Valparna ska även dom få besök imorgon =D

1 kommentar:

Camilla sa...

Ska försöka komma ihåg, ser framemot en riktig genomkörare av Kira i morgon!