fredag 5 mars 2010

PÅ ALLMÄN BEGÄRAN

Efter allmän begäran av flera stycken ute i landet som undrar hur mini-Buck ser ut numera ur förra kullen - Busy Border Fajt

Igår fick jag bilder på en riktig Söt-Nöt!!

Katarina har sagt att han liknar Buck, såklart blev jag VÄLDIGT nyfiken..
Och när jag fick se bilderna satte jag nästan i halsen, HERREGUD det ÄR ju Buck!!
Exakt samma uttryck och samma kropp som Buck hade vid den åldern.. det är ju helt galet.

Tack så jätte mycket för bilderna, kul att se honom igen =D


Tur för de nya ägarna att de bor så långt bort... Annars hade jag lätt hämtat hem honom igen ;) *haha*
Tack så himlans mycket för bilderna =D


Tyvärr har jag ingen bild på Buck när han var 4 månader, men en när han var någon månad äldre... Så såhär kommer Fajt att se ut om någon månad *haha*

3 kommentarer:

Camilla, Tobbe och Kira sa...

Så himla fin han är "minibuck"!

Lina sa...

Nog för att Isa är rar, men den DÄR är ju helt ljuvlig! Sött att öronen hänger fortfarande, Isa kan nu stoltsera med ett upp och ett tipp...!

Anna sa...

Åh, vad han har vuxit och blivit fin!