lördag 27 mars 2010

SKA VI INTE TA OCH STÄLLA IN?

Idag är en sån där dag som allt går piss... som tur är så ska jag hälsa på Camilla efter Bucks laser behandling. Så nått kul blir det med hund idag iallafall!!

Jag tror snart jag blir galen, Allt verkar ställas in för mig iår!
Hela 8 vallhundstävlingar för Buck har blivit inställda pga. vädret och skada - Redan...
Melvins MH som skulle varit idag blev även det inställt pga av vädret...
Och igår ringde de från Husdjurshälsan och sa att Patella-undersökningen för Melvin idag fick ställas in pga. sjukdom och DNA testet för CEA inte bör tas när Buck äter medicin...

Buy är långt ifrån startklar i lydnadsklass 3 och Agilitytävlingarna lyser med sin frånvaro för några veckor framöver...

Sååååå jaaaaaa...... Frågan är - Vad gör man en helg helt utan hundtränings/tävlings innehåll?
Jag har en del sånna framför mig nu... *suck och stön*

1 kommentar:

Ida Emilsson sa...

Du skulle kunna hålla i vallningskurser. Jag skulle gärna gå :)