lördag 27 februari 2010

HÄRLIGA PLUS

Är det inte heeeelt fantastiskt!! Både idag och igår är det + grader och snön bara flyyyyyter iväg med raketfart! Numera ser man vägarna och tillochmed stubben på majsåkrarna... Mmmmm jag bara njuuuter!!

I helgen är jag ledig, helt fantastiskt skönt. Har lyckats fått nån jäkla skit i ryggen efter mjölkpasset i torsdags, oftast känner jag inget men i vissa lägen så säger det bara klick och domnar bort musklerna i ryggen så man bara viker sig *hum* Men det är bara att hålla ihop, det försvinner väl någongång kan jag tänka mig...


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, är så otroligt sugen på att träna på fåren, men ack.. fortfarande för mycket snö på ängarna och i träningshagarna för det.
Jag vaknade upp idag med en fantastisk idé till Buys vittring. Har inte gjort någonting med den eftersom här är sånt illa väder som det är, men idag på förmiddagen testade jag min nya idé i källaren och VIPS! träningen för vittringen kan officiellt börja =D Och vad kuuul hon tyckte att det var sen!


Busy ser ut som ett riktigt Ragg-Monster nu alltså! Folk frågar om hon är sjuk som kommer hit... *hehe* Näe hon är inte sjuk, hon fäller bara liiiiite liiiiiite. Då får man oftast som svar att här faktiskt är kallt fortfarande och det är oerhört knäppt att fälla nu. Jo jo men hon har ju haft valpar...
Busy gör alltid en HEL fällning när hon har haft valpar.. Hon ser inte riktigt klok ut...
Men sen efter en tid så kommer det ny och fin päls igen =P

1 kommentar:

Anna sa...

Vi längtar oxå till vi kan se stubben på åkern och gruset på vägen! Termometern ligger precis vid nollstrecket och det går att träna ute, flera minuter i sträck! Dags att flytta ut mycket av inomhusträningen. Underbart!!!!