måndag 26 oktober 2009

ÅTER I DATAVÄRLDEN

Nu är helgen över :( Det har varit en ritkigt fullspeckad helg från fredagmorgon tills nu.. *puh* Men kul har jag haft!

Ett gäng privatträningar i vallning har jag haft under både lördagen och söndagen. Jag har även hunnit med att kolla på kurs och vara hos mina kära vänner i Metropolen på en hejdundrande kul fest.

Idag har källaren där hundarna bor städats och valpfiltar tvättats inför de kommande valparna, det går alltid fort på slutet så det är bäst att få det gjort i bra tid! Däremot väntar jag med valplådan tills samma vecka...

Denna veckan hade jag tänkt lägga mer tid på mina egna hundars träning - Buck behöver finslipas i vallningen, Melvin behöver agilityträning och Buy behöver sin lydnadsträning.
Busy "den stackaren" (enligt sig själv) får bara vara och göra sånt där som vanliga sällskapshundar gör hela dagarna.. typ äta, sova, gå promenader.. världens tråkigaste liv tycker hon, men är man tjock så är man ;P

I eftermiddag är det jobb och ikväll är det dags för agilityträning med Melvin och efter det lydnadsträning med Buy..

SEEE U LATER!

Inga kommentarer: