onsdag 21 oktober 2009

GJORT ETT KLIPP ELLER TVÅ

Idag har jag ÄNTLIGEN fått varit o klippt mig! Alltid lika skönt när det är gjort... och så mycket snabbare allt går när man ska duscha och göra sig i ordning.

Före klippbesöket var jag och Becka inne hos Lina och kollade på Halloween dräkter. Måste ju säga att vi fick till fruktansvärt bra kläder ;) *haha* Men säger inte vad det är för något ännu, det får ni se nästa helg när det är dags för Halloween fest! Satsar ju fullt ut på att vinna bästa utklädnad!!!!!! Jag var lite skeptisk till min dräkt till en börja med, men när jag väl fått på den var den klockren!

Nu sitter jag och väntar på att Åsa ska komma hit, vi ska träna våra Busy döttrar i lydnad. Kollade igenom lite klass 2 moment med Buy i förrgår och det ser inte helt mörkt ut med de nya momenten ;) men absolut inte solklart heller, haha!

1 kommentar:

Lina sa...

va tur att dräkten passa=) =) glad ja blir hihi=) Ja vill oxå se dej i den ju haha, måste se kul ut=) =)