tisdag 6 oktober 2009

VALLAT MED BUCK OCH MELVIN + FILM

I eftermiddag drog jag och killarna (buck o melvin såklart!) till Åsa för att testa Bucks hämt på bortaplan... eller rättare sagt -få han att förstå att det är allvar och att han ska lyda även borta.

Första gick helkässt! Men sen måste jag säga att han förvånade mig stort med att sköta sig kanon! *glaad*

Fina fina Buck!


Sen fick Melvin komma ut och valla en sväng, det var länge sedan sist så det var lite vinna eller försvinna situation... Men se på trissor så vallade han riktigt bra, och vilket avstånd han hade lagt till med! Sen det där med stanna komandot, näe det hoppar vi för tillfället ;) *hihi* Han kan iallafall gå sakta mot djuren nu när han befinner sig på andra sidan och det är coolt!

Film på schabraket kommer så fort den kommit upp!
Det verkar inte som att youtube vill sammarbeta idag, men lägger väl upp filmen härigenom så länge!



Sen var Åsa så snäll (som vanligt!) och bjöd på kvällsmat. Senare åkte jag in till Adrian, Rosie och Leia för att hämta en grej jag glömt. Buck och Melvin följde med och Leia (1 år och 3 mån gammal) blev helt överlycklig när hundarna kom! Hon förälskade sig helt i Melvin och gick efter honom överallt i lägenheten... Melvin visade också att man kan leka med en diskborste - till Leias stora förtjusning! Sen när vi skulle åka hem var hon inte glad... hon hade helt klart velat behålla Melvin som sin!

1 kommentar:

Lina sa...

Ja han e HIMLA fin lilla Buck :)