torsdag 8 oktober 2009

DELA MED MERA

Kom på att det numera ingår delning i IK1, kanske skulle testa det en gång innan tävlingen i helgen på Öströö. Så det gjorde vi idag, jag och Buck. Inga problem var det, han kom ihåg att han skulle till mig i den situationen så nu är det bara upp till mig *ojoj*...

Buy fick ett pass på nötterna för att kolla lite hur hon ligger till. Och ja, den där löpsegheten verkar vara på väg åt rätt håll iallafall för hon jobbade på fint. Hon kunde tillochmed ligg med visselsignal som jag aldrig ens tränat, så det var väl bra ;) *haha*


Sen var det städning av bilen, MYCKET mycket nödvändigt! Nu är det bara tvätt med, men det blir inte förens tidigast efter helgen.. ingen smart idé att tvätta bilen innan vallhundstävling - den går jag inte på igen ;P


Ikväll ska Busy ÄNTLIGEN få träna agility! Det var suuuuuper duuuuper längesedan vi tränade ihop med andra och på klubben nu så det ska bli lattjo!

Näe nu är det käk och sen dags för jobb.

Ha det fint!

1 kommentar:

Camilla sa...

Bra tränat!
Förväntar mig ett bra race av "bucken" på söndag!!