fredag 9 oktober 2009

KÖRT IGENOM

Träningen med Anna gick bra i förmiddags.

Sen bar det vidare till Åsa och Partille för genomkörare med våra voffar...

Säger bara en sak... BLÖ! Så det var den träningen ;)
Buy kunde helt plötsligt inte inkallning och ställande under gång.. *mutter* Men ställandet är en typisk grej som kommer efter en osäkerhet som kom under inkallningen. Funkar allt som det ska så "vågar" hon arbeta ut, annars tar hon det säkra före det osäkra och är extremt lydig på det sätt som hon tror är rätt.. En god tanke men ack så dum i tävlingslydnaden. Men det är där hennes minus ligger och jag vet om det, kan bara inte fatta att jag aldrig kan lära mig att det är så det är just nu! ...Och det är ju faktiskt det jag arbetar med...


Lilla Buysan!




Syrran "Galenpannan" Bita



Stora syrran "Lydnadsnörden" Fajta

Ikväll är det en lugn tv-kväll och i helgen är det fårtävlingar på Öströö där jag både ska hjälpa till och tävla med Buck-mannen. *suuuuper kul helg* Hoppas bara att vädergudarna är iallafall lite på vår sida!

Inga kommentarer: