torsdag 1 oktober 2009

DRÖMMA GÅR JU

Igår kväll va jag hos en kompis och kolla på film - Den nyaste Fast & Furious (eller hur fan det stavas!) Tycker dom filmerna är riktigt grymma, och denna gjorde mig inte besviken :D

Idag är det FORTFARADE ap-kallt! Vad är det som händer egentligen! Vart tog min sommar vägen??

Förmiddagen spenderade jag mest med att sova ;P Sen tränades "jag-hör-inte-ett-dugg-och-fattar-ännu-mindre-Buck" på fåren och Melle tränades med. Sen uppdaterade jag lite hemsidor o grejja *Trööööök*

Ikväll har jag varit på medlemsmöte på brukshundklubben, efteråt åkte jag och Åsa och gjorde som alla andra fjortisar gör på torsdagskvällar... vi hängde på Donken...

Så imorgon vill jag vakna till en stor och VARM:

1 kommentar:

Lina sa...

Du har bra film smak ;) Synd att det inte är nån sol som du önskade! Bara kallt hela tiden!!