torsdag 22 oktober 2009

SNÖRVEL

Gud så trist det är att bara vara hemma och på gränsen till förskyld... eller förskyld o förskyld... den här årstiden med det här vädret gör att min åkomma kommer till sin rätt i ansiktet, så allt svider, snörvlar o gråter utan att man har något att säga till om.. det är för djävulusist helt enkelt!

Kroppen har ingen ork och hjärnan har svårt för att arbeta.... eller svårare kanske jag skulle säga ;)


Har iallafall fått diskat någon maskin disk och städat en får-våg idag, så något vettigt har det blitt gjort.

Noll motivation till hundträning har jag också, men det kanske är bra eftersom jag blir så förbannat trött på mig själv när saker och ting bara blir fel istället för att ta itu med det - då är det bättre och hoppa träningen helt och hållet för dagen.


Men något som jag går och väntar på som gör att tiden går ännu långsammare är förstås Busys valpar!!! Hon växer för varje dag som går och tiden går så fruuuuuuktansvärt segt just nu tycker jag.. Vill börja fixa och trixa inför valptiden, men än är det lite väl tidigt ;)
Ska bli kul att se Buys reaktion när hennes gamla valplåda kommer fram.. hon blir lätt nostalgisk när hon får se sina gamla saker!

1 kommentar:

Sara Wallgren sa...

Usch tråkigt med snörvel! Men superroligt med valpar :) Nu bär det av till ssbk för agilityträning i slasken. Krya på dig!