fredag 11 september 2009

EN SNABBIS

Igår kväll hade pappa sista gången på sin nybörjar kurs i vallning, jag va med och tittade på de duktiga förarna och hundarna!

Anna hade "tvingat" mig att ta lite kort också.. men dom har jag inte fått in på datorn ännu. Om jag hinner kommer dom imorgon, tyvärr blev det mörkt snabbt, men någon bild blev det förhoppningsvis!
Buy fick hjälpa till lite granna med att ställa ut får för hämtträningar, de tyckte hon var kanoners!



Idag har golven blivit damsugade och våttorkade, fy fan vad gött de e när det väl är gjort och allt är sådär rent och luktar gott! Det bästa är ändå att komma hem till det, när man lixom glömt av att det är gjort *hehe*.

Nu ska jag in till staden och handla lite, sen till mormor och äta mat ;) för att sen dra mig till jobbet! Imorgon är det dags för den årliga kennelträffen.. ska bli så himla kul! Bara Busyborder hundar var man än tittar, det är ju inte fel ;) *hihi*

Inga kommentarer: