onsdag 9 september 2009

LUGN I STORMEN!

Idag är en bättre dag, det känner jag på mig!
Ibland rinner bägarn över och jag blir så förbannat arg på allt... Som tur är går det över fort ;) *hihi*

I morse var jag och Buck och jobbade, slaktbilen kom idag så jag fick sällskap i form av en chef någon timma på morgonen :D
Annars gick allt som smort och Buckeman var så duktig så duktig!

Efter jobbet kollade jag läget med Busy och Brorsan, men ack ack, Brorsan tyckte det var alldeles för tidigt än och var föga intresserad. Busy är verkligen nöjd nu när hon ÄNTLIGEN ska få Brorsan, hon har suktat efter honom många år nu. Hon har alltid ställt upp sig flera dagar för tidigt för honom och hoppats att han ska vara hennes kille... undra om hon kommer bli chockad denna gången då det verkligen ska vara han!!


Svarthalls Brorsan i egen hög person!


Sen började jag på att klippe gräset, ska fortsätta nu om en stund, skulle bara käka lite frukost först ;) *äta bör man annars dör man*


I eftermiddag är jag ledig från jobbet, så jag ska pula lite med städningen, trädgården, dra en svängom inom staden och eventuellt hjälpa pappa att köra balar. Får jag någon tid över ska jag försöka få till ett träningspass med någon av hundarna, antingen Buck o Buy i vallning, Buy i lydnad eller Melvin o Busy i agility.. får se lite hur det ter sig!

Inga kommentarer: