tisdag 8 september 2009

TRÖTT

Idag är sån där dag då jag är SÅÅ trött på ALLT!
Att de e så JÄVLA stökigt och rent utsagt skitigt inomhus..
Att gräset i trädgården är DÖÖ långt...
Att folk inte ORKAR göra någonting...
Allt tjöt, tjöt, tjöt och TJÖT men inget händer...

Tillslut blir det så att man får göra allt själv!

Så idag har jag spenderat 8 timmar med att total sanera köket och mellanrummet. Är så FÖRBANNAT trött på skiten! Det verkar som att jag får göra allt själv.. och VISST då gör jag väl det då! Bara det blir rent någon jävla gång!!

Gräset och resterande rabatter som ska rensas hoppas jag kunna göra imorgon, imorse var det alldeles för blött för stackars klipparn. Sen har jag en del att göra inför kennelträffen på lördag med... + 4 rum till i huset *suck*


Har även hunnit jobba i eftermiddag...

1 kommentar:

Åsa & Bråkstakarna sa...

Jag är ledig i morgon förmiddag om du vill ha hjälp! Jag är bra på både det ena och det andra!