fredag 4 september 2009

SÅ VAR DET GJORT

Börjar med en bild från uppvisningen förra helgen som de arrangerande tagit.

Busy över långhoppet på Bondens Dag...

Sen är det faktiskt så att jag har varit så duktig (med en kick från Åsa) att jag anmält Buy till en lydnadstävling :D För en gång skull *haha* tog jag och bestämde vart vi skulle tävla med systrarna grus.. så det blev den 17 oktober i Partille, den enda helgen jag var ledig, så det var inte mycket annat att göra ;)
Ser riktigt fram emot att få tävla igen! De va länge sen nu... :'/


Imorse var det dags för jobb igen, Busy hängde med som arbetskamrat idag.
Och GUUUD vad kallt det var! Det bara blåser och blåser + lite (?) regn då och då för att hålla oss vakna... Vid 04.20 var det inte så myyysigt att gå upp i ett iskallt rum...
Men efter ett tag var man ju uppvärmd och allt på jobbet flöt på ovanligt bra idag så man riktigt studsade fram sådär på morgonkvisten *härligt*


I eftermiddag/kväll är det dags för Västsvenska Vallhundsklubben att ha Nöt-KM, så då far jag och Buck KOsan (KOmiskt) mot Rolfstorp och hoppas på det bästa!

Hej så länge!

Inga kommentarer: