fredag 25 september 2009

HELT SLUT

Nu är det kväll och hela kroppen känns som minst 80 bast.. kan jag tänka mig iallafall.. vet ju inte hur det känns..

Igår hade jag en trevlig eftermiddag/kväll hos Åsa.. Vi tränade lydnad och åt nybakat bröd (hon är ju för duktig!) och kollade på Idol. Tackar!!

Idag var jag uppe med tuppen, kanske skulle tillägga att det var min typ av tupp som inte gol innan sent för måååånga andra där ute ;) *haha*
Grejjade lite, tränade Buck lite och sen kom en privatelev i vallning. Sen var det dags för jobb...

Har en liten förskylning som satt sig på kroppen så allt man gör känns 3 gånger värre än vad det egentligen är, men som tur var så hade jag ingen tid att passa ikväll så jag gick och pulade i egen takt efter mjölket med nykalvade kvigor, nykalvade kor och kalvar.

Imorgon händer det roliga saker!! Men först ska jag upp 04.20 för att jobba...

Have it fun =D

Inga kommentarer: