tisdag 1 september 2009

TRÖTT DAG

Idag är en sån där dag då allt är jobbigt och tråkigt och man bara känner sig helt utmattad och trött..

Var iallafall uppe i tid idag och satte tillbaka fårgrindarna som jag lånat av pappa i helgen. Sen pratade jag en sväng med Becka som verkar ha flyttat in på sjukhuset. Hon åkte in till akuten igår med en ond mage och verkar aldrig få komma hem! Krya på dig min vän!!

Buy fick sig ett träningspass i lydnad också. Vi körde lite längre fritt följ idag utan belöning i form av lek och godis. Och det gick som smort.. men kom underfund med att det där med högersväng kanske vi skulle testa någongång!
Vi gjorde även en inkallning som också funkade fint :D
Testade på min "nya" ruta med mina nya koner som jag gjort, gjorde den en gång och gjorde sen konen någon gång. Konen tyckte hon inte alls om idag.. utan försökte göra allt för att springa undan och lägga sig under balansen *hum* Men jag kan vara rätt enveten jag med ;)
Avslutade allt med hoppet.


Har precis betalat in världens hög med räkningar.. det blir en VÄLDIGT fattig månad detta! Så träning på hemmaplan denna månaden för att spara så mycket bensin som möjligt så jag kan komma till jobbet... Usch!! Vad jag hatar sånt här!!!

Förresten så är Busy nu färdig medicinerad och helt fullt FRISK igen! Igår var hon med på jobbet och fixade det galant!


Ikväll var det visst träning hos Åsa, men får nog hoppa det... :(
Istället går jag väl ut och tjötar lite skit på pappas fortsättningskurs i vallning, får se om Buy får sig ett pass kanske...

Inga kommentarer: