söndag 20 september 2009

UNDERLIGT

Under förmiddagen har pappa haft vallhundskurs och jag vart med och tittade.

Buck fick sig ett vallpass innan kursen, försöker få MIG själv att använda visslan så han lär sig den på "riktigt" någongång och inte bara ibland.. Men det är inte alls konstigt när det lätt kan gå ett halvår mellan gångerna ;) Buy fick vallat lite efteråt kursen...

Idag vaknade min mobil till liv igen =D Blir helt galen snart... men skönt att ha henne tillbaka!


I eftermiddag ska jag försöka grejja lite med min hemsida, lite små grejjor ska ändras har jag tänkt nu under en tid men tiden har aldrig funnits till.. men idag SKA JAG FIXA DET! ;) *hihi*


Näe nu ska jag äta och sen testa på att para Busy en sista gång, hanarna här hemma har börjat lugna sig så det är nog snart över... då kanske Buck kan börja äta och sova igen ;P

Inga kommentarer: