torsdag 17 september 2009

KURSAT

Sådär ja! På plats hemma igen ;)

Igår var jag på kurs för Peter Nilsson heeeeela dagen, kom inte hem förens på kvällen... så det blev inget styrelsemöte för mig, lite svårt att få tiden att hinna med!

Jag körde Buy på förmiddagen igår och Buck på eftermiddagen. Fick en massa bra tips! Så nu jäklar ska vi ut och träna ;) Visslan ska jag också försöka ha med mig (glömsk som jag är)!!


Busy har blivit parad två gånger till, i förrgår och igår. Jag tror det fortfarande är på gränsen till för tidigt så i morgon eller över morgon testar vi igen för att vara på den säkra sidan!!


I dag jobbar jag heldag, nu på morgonen har jag förutom det vanliga även rensat kalvboxarna..
När jag körde till jobbet imorse var det 2 grader ute.. TVÅ GRADER!!! Fy fasiken va kallt!! Fattar inte hur jag ska klara av vintern..


Näe nu ska jag ut och träna vallning och rasta hundar innan tiden har dragit sig mot jobb igen!

1 kommentar:

Anna sa...

Det är bra, ge Busy vad hon tål, många små puppisar vill vi ha!