fredag 14 augusti 2009

DET DÄR MED SJUKDOMMAR

De senaste två åren har jag och Åsa + minst ett dussin hundar (känns det som iaf) Åkt iväg på läger med Varbergs Brukshundklubb till Skillingaryd där vi tränat för fyllt under hela helgen. (Detta året blir det dock inget läger *snyft*)

Men det är också denna helgen jag ALLTID blir helt dödsförskyld!! Sådär så man knappt orkar röra ett finger, hör inget, kan knappt prata och bara hostar heeeela tiden. Det slår ALDRIG fel på just denna helgen! (konstigt men sant).


Det verkar dock vara så att jag kommer klara mig iår, iallafall från det värsta.. bara lite halsont har jag, men det kan jag leva med så länge det inte blir värre!! Men iallafall, nu läste jag på Åsas blogg att hon började känna sig rosslig - SE DÄR! Kanske ligger jag till sängs hela helgen efter detta uttalande... Eller så är det helt enkelt Skillingaryd jag inte klarar av...






*Host Host*

1 kommentar:

Åsa & Bråkstakarna sa...

och detta året kan man liksom inte skylla på vinet liksom.....

Kommer du snart? jag är rastlös!