måndag 10 augusti 2009

GREJJAT OCH GREJJAT

Idag har varit en sån där dag då man är konstant i farten...

Det började med en resa till Hunnestads affär för inköp av käk till kvällens möte. Sen bar det vidare till Åsa med depåstopp på ByggMax.
Jag, Åsa och Camilla skulle nämligen till och konstnära oss lite med finbetong.. Och GUUUD vad vi är duktiga ;)

Det blev lite allt möjligt gjort för min del... Krukor, ljushållare och lite annat små pynt, ska göra en testning på koner med.. kan va lite häftigt kom vi på!
Vi hade en liten trevlig stund där tillsammans och sen fick vi sketa god mat (som vanligt hos Åsa) innan jag skyndade mig allt jag kuuuuunde hem och byta kläder + hämta hund för att sedan fara vidare till jobbet... bara en halvtimma efter vanlig tid ;)

Till denna icke-alls-stressade-josefin så var det inte mindre än tre kor som hade kalvat, så ut och ta in dessa + deras kalvar. Tyvärr var det en av dem som hade fått kalvförlamning så hon fick veterinären komma till. Annars gick mjölket bra, lite senare än vanligt hem bara. Busy var så duktig så och skötte det mesta.

Skynda sig hem och in i duschen, dags för Västsvenska VKs styrelsemöte hemma hos mig.. han la precis fått på mig kläder innan folket kom.

Så kvällen har jag spenderat på möte då som sagt.. jag som var SÅÅÅ sugen på att träna lite lydnad, men det får bli imorgon förmiddag istället!

Nu har jag även anmält mig till kursen för Peter Nilsson, det blev onsdagen för mig.. så det ska bli intressant!

1 kommentar:

Elenor,Zorro & Mexx sa...

Hej. Kan verkligen rekomendera Peter Nilson, han är superbra!!!!
Mvh Elenor