måndag 3 augusti 2009

JOBBITIT JOBBITIT...

IDAG pojkar o flickor är en sån där riktigt dag då man är VÄLDANS nöjd över sig själv!

Började förmiddagen med röj.. röj, röj, röj, röj...
Den jäkla trädgård jag har är inget jag har orkat med den senaste tiden, men idag jävlar började jag och Åsa vårt SM-projekt "Trädgårdar i nöd", början började hemma hos mig (min trädgård i nöd?? NÄE inte alls!)

Så idag röjde vi igenom en stoor rabatt, tillochmed den delen som INGEN rört sedan mormor flyttade härifrån för OTALIGA år sedan...
Men jädrans så snyggt det blev! Nu är det lite plantering som ska göras och lite annat tjo o tjim.. kan knappt tro mina ögon!


Sen bar det av till jobbet, Busy och jag skulle jobba eftermiddag.
Har varit riktigt flitig på jobbet idag och allt i lösdriften har sågspånats, så nu är där fin fint inne! Busy gjorde dunderjobbet idag med att hämta in korna allra allra längst bort... TUR att man har hund som kan springa de 400 metrarna så man slipper gå ända dit i regnet! Och ingen är gladare än Busy ;)

Ikväll är jag minsann ledig och ska snart käka, Becka är så snäll och har lagat mat medans jag varit på jobbet :) *tycker om*

Imorgon blir det nya tag igen.. det känns så himlans skönt att äntligen ha fått ett liv igen så man hinner med allt som ska göras!

Jätte STOOORT tack för hjälpen idag Åsa!

2 kommentarer:

åsa sa...

Jag hoppar träningen på förmiddagen i morgon, så jag kommer när jag lämnat Smilla i Glommen. Så fortsätter vi med megaprojektet!

josse sa...

okay, blir super duper!!