onsdag 26 augusti 2009

EN TIDIG MORGON

Idag fick jag gå upp med tuppen (kändes det som!)..
För er morgonarbetare och pigga människor är la 08.00 en helt normaltid, kanske tillochmed sovmorgon.. men ICKE för mig just nu. Har vänt på dygnet helt och hållet, svårt att gå o lägga mig och svårt att gå upp...

I morse kom iallafall Åsa förbi körandes med BusyBorder Fajta och släppte av stackaren här hos mig. På förmiddagen kommer Camilla och Marianne hit och ska valla nöt ihop med mig med sin BusyBorder Kira. Och Åsa har kommit med den bra idén att JAG ska starta Fajta på klubbens Nöt-mästerskap nästa helg.. Det är väl inget man kan säga nej till?
Så själv ska jag träna med alla tre - Buck, Buy och Fajta. Så får vi se hur det går! Tänkte kolla igenom Fajta lite - hon är lydig men har ingen erfarenhet av nöt... vi har vallat nöt EN gång innan för ett år sedan, så det ska bli SPÄNNANDE!...


Igår kväll sket jag i träningen och åkte istället till Sarah och hälsade på. Det var LÄNGESEN vi umgicks nu.. Så vi tjöta en massa skit och kolla på film. *Grrrrrrreat* Som vanligt kom jag ju inte i säng i tid.. utan klockan (som vanligt) passerade tolv och jag fick TVINGA mig i säng.. förstår inte detta då!

Men det lär ju bli ändring på det efter denna veckan då jag lär vara dödstrött på lördagskvällen!

NU frukost...

Inga kommentarer: